07 May 2008

Thursday Thirteen #4

OK, I feel kinda weird about this, but I'm gonna post my TT early... on Wednesday, in fact. But only 'cuz a bunch of other people did too and I have time to go a-commenting NOW and probably won't tomorrow...

Heh.

Anyways.





Thirteen Random Confessions


1. When my kids aren't in the car with me, I drive way too fast .

2. But it's OK, 'cuz I'm really driving a Rally car in the WRC. (Any guesses as to what team I drive for?)

3. I sometimes forget that I only have 6 gears... 5. 5 gears. I sometimes forget that I only have 5 gears. (I'm not being cute, I actually typed it just like that...sheesh.)

4. I inhaled.

5. But I didn't like it.

6. I hate shopping unless it's for books, fabric, yarn or shoes.

7. I hate wearing shoes.

8. Especially while driving.

9. I can back into a pull-in parking spot, but I can't parallel park.

10. I eat chocolate. Every. Single. Day.

11. I am a Certifiable Bitch if I don't.

12. I sing, but only when I'm alone in my car. (You can be thankful. It's OK.)

13. I'm on Facebook. But I don't really get it. Like, at all.



Get the Thursday Thirteen code here!


The purpose of the meme is to get to know everyone who participates a little bit better every Thursday. Visiting fellow Thirteeners is encouraged! If you participate, leave the link to your Thirteen in others' comments. It’s easy, and fun! Trackbacks, pings, comment links accepted!







.

11 comments:

Susan Helene Gottfried said...

Ooh, come find me on facebook! A lot of your list sounds like me, especially the backing into a space (handy at Penguin games) and sucking at parallel parking. Hey, I live in the 'burbs. I don't need to parallel park.

Bethanie said...

OK, found ya.... now what do we do? :D

And I'm really glad I live in the burbs and don't have to parallel park. I had to once in driver's ed. And that was plenty, thanks.

Lori said...

So you like buying shoes you just dont like to wear them???lol thats funny. Great list. Hey, I inhaled too but I plea the 5th on whether I liked it or not, that was a long time ago;) Happy TT and thanks for stopping by.

Natalie said...

I'm jealous! I can't back into a space to save myself...I tried backing into our driveway the other night...it wasn't pretty. LOL!

spyscribbler said...

I love chocolate, too! I eat it after every single meal, LOL. Totally addicted.

I hate shopping, except for books, too.

Happy TT!

Meg said...

Parallel parking, like algebra, is over-rated! Chocolate, on the other hand, is under-rated!

Darla said...

Shoes and books and furniture are the only things I like to shop for. :)

And I used to drive reeeally fast on the Autobahn. Fun times.

Ann Bruce said...

Yeah, the likes to shop for shoes but hates wearing them confuses me, too.

Celticlibrarian said...

I love actually finding shoes that I approve of (I'm really picky)...but I hate wearing shoes. So, I understand.

Chocolate rules. I prefer dark, how about you?

On a limb with Claudia said...

This is a wonderfully fun list! Well done - random, connected and bright - plus, not a gross to be found. Whoo hoo for TT theme rebellion!

Bethanie said...

Thanks for comments, y'all!

celticlibrarian - Oh, dark chocolate, definitely - the darker, the better!

claudia - Three cheers for theme rebellion!!